Windows XP Embedded

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Listopad 11 11:54:19 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 11.11.2007 od pm:

> potrebuju to cca pro 5 zarizeni :-( takze kupovat pro me studio je
> nesmysl

Jenze bez toho vyvojoveho nastroje ti je to na nic, protoze prave tim
to nastavujes, co v systemu bude, co nebude apod.

Snad tedy ze bys to udelal na tom testovacim kitu a nasel nekoho, kdo
licenci ma, aby ti tech 5 kusu prodal. Tak kontaktuj ty distributory a
zeptej se jich, v Cesku jsou tri:

http://msdn2.microsoft.com/en-us/embedded/aa714416.aspx

Mimochodem, treba Cybertex ma koupeny ten balicek pro XP Embedded :-)

> myslel jsem ze XP embeded je ocesana verze XP Pro takze by bylo pro
> me vyhodnejsi zakoupit OEM verzi XP Pro ke kazdemu zarizeni a tu
> nejak redukovat aby ji zarizeni utahlo

Windows XP Embedded neni ocesana verze. Je to zalozeno na jednotlivych
komponentach, kdy si urcujes, ktere komponenty v systemu budou. Stahni
si tu zkusebni verzi a vyzkousej si to:

http://msdn2.microsoft.com/en-us/embedded/aa714348.aspx

> je jeste nejaka jina moznost ?

No a co od toho ocekavas? Co tam chces mit nebo nechces mit? Jak si to
konkretne predstavujes?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem