hledám práci

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Listopad 10 19:21:20 CET 2007

Spis nez ukoncil, bych to vratil tam kde to puvodne bylo.

Puvodni tazatel pise, ze vsechno delal v prostorach sveho domu. Takze ma
kde, ma jak uvedl znalosti a dovednosti a ma i kapital, protoze dum se
da pouzit jako zaruka pujcky a nebo se da na nej vzit hypoteka (pokud ji
ovsem uz nema atp.).

Takze hura pro zivnostak a jedem, jaky hledam praci ;). Ja byt v takove
situaci, nevaham ani moment. Kdyz napisu, ze jsem zacal s naprosto
nulovym kapitalem, bez jakehokoli majetku (zvelicene receno s vyjimkou
toho, co jsem mel na sobe) a zivil v te dobe 5 lidi vcetne sebe, tezko
nekdo najde vymluvu, proc to nejde.

Kdyz mam veskere podminky, mam jeden jediny duvod se kohokoli doprosovat
o praci ? Ale beru, ze kazdy mame jinou naturu a podnikani neni pro
kazdeho a nekteri, kteri zkusili, uz proste nechteji, protoze to zkratka
psychicky neunesou a nebo normalne neuspeli. Z toho co muze vsechno
podnikatel zazit, by se nekteri uz davno strileli, jini skakali z mostu,
ale clovek ktery vi co chce, ma stale usmev Mony Lisy a v nejhorsim
kamennou tvar hrace pokeru ;).

V kazdem pripade to stoji za uvahu a specialne v pripade, ze k tomu mam
uplne vsechno co potrebuju.

--
Jiri Bezstarosti