hledám práci

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Listopad 10 18:33:18 CET 2007

> Ferda Mravenec neni o tom, ze jeden clovek v pondeli pracuje na pozici
> spickoveho neurochirurga, v utery poskytuje pravni sluzby v
> mezinarodni pravni kancelari, ve stredu navrhuje mrakodrap, ve ctvrtek
> resi v NASA problemy s tepelnym stitem raketoplanu, v patek dela
> danoveho poradce a o vikendu pilotuje Boeing na lince Praha - Atlanta.
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Pocuvaj, myslis si, ze to nejde? Ja si myslim, ze az na to vikendove
pilotovanie to vsetko svojim sposobom ide sklbit. Ked sa zamyslim, co vsetko
som musel preskat sam, a cez co vsetko som presiel, tak tam bolo naozaj cosi
z prava, dani, obchodovania, zhanania veci, manazovania svojich projektov,
studovania a cosi na co velmi nerad spominam. Zial vratit cas sa neda, a
zmenit to uz tiez nemozem.

Teraz, ucim sa aspon trochu tu medicinu. Ako to naozaj chodi to neviem, ale
ked chodim teraz pravidelne k lekarovi, tak by som rad aspon takto vyjadril
svoju vdaku vsetkym tym, ktori ma vzdy dali do poriadku. Boli to vzdy ti
najlepsi. Vyznie to sice trochu paradoxne, ale jedine co im mozem povedat je
len jednoduche dakujem a povedat, ze ked sa dnes pozriem na obrazok kostry,
vidim cosi z tych mrakodrapov, tepelnych problemov ci paradoxne elektriky.
Zial este stale neviem, ako sa lieci to najdolezitejsie, zlomena ludska
dusa. Ale verim tomu, ze aj na toto nieco bude urcite existovat... Pan Boh
by to potom asi zle vymyslel, keby na tuto chorobu pozabudol pri stvoreni
sveta. :o)))

A.

So Zoznam ICQ vieš presne, kedy sú tvoji kamaráti pri počítači.
http://icq.zoznam.sk/