Re: hledám práci

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Listopad 10 16:53:40 CET 2007

Odpovim sam sobe a je to o tom, ze clovek chce byt Ferdou mravencem a nebo
se silene, a to myslim v dobrem, venovat jenom svoji praci.
Viz.
-----------------------------

Host (Vladislav Rogozov): Naučil jsem se rychlému medicínskému rozhodování,
práci v týmu a naučil jsem se bát jezdit automobilem.

-----------------------------
Jindra Polivka

http://cs.wikipedia.org/wiki/Leonid_Rogozov
Jindra Polivka

No nevím, ale protože osobně znám alespoň jednoho chirurga který si
sám opravuje auto tak považuji za prokázané, že je to možné.

Naproti tomu hypotéza o existenci automechanika který si sám vyoperuje
slepé střevo potvrzena není, podle mých informací to zatím udělal jen
jediný člověk, lékař antarktické expedice, někdy v padesátých letech
:-)

Aleš Procháska