hledám prC!ci

Tony Malecký tony@malecky.cz
Sobota Listopad 10 11:39:17 CET 2007

Tak to teda vřele doporučuju. Já taky hodně pracovního času trávím u
počítače, ale vzít pořádnou zbíječku a zbourat kus zdi, a pak k tomu něco
postavit to je ten nejlepší relax co jsem poznal. Přistavoval jsem si takhle
k rodinnýmu domku a boural jak šílenej a po celým dni u počítače je to fakt
špičkovej relax...  A narozdíl od práce u počítače člověk okamžitě vidí
jakej kus práce udělal a jak to přibejvá.... A večer ani nejsou problémy s
nespavostí, dá si u toho člověi i pivko a nepřibere na váze - spíš naopak...

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 10, 2007 10:28 AM
Subject: Re: =?utf-8?Q? hled=C3=A1m?= prC!ci

S tím mohu tak trošku souhlasit, ikdyž ne zcela :-). Sedě celý den u
počítače
a programuje ústředny a přilehlá zařízení, občas taky rád zajdu na sál a
třeba
i natahnu nějaký ranžír, abych nepřišel o cvik a trošku se protáhnul. Ale že
bych vzal do ruky kango a začal mlátit zdi, to asi ne :-). A co se čerstvého
vzduchu týče, tak abych se na tu ústřednu dostal, musím ujít tak 10 minut