hledám práci

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Listopad 10 11:18:46 CET 2007

Dobry den.

Obavam se, ze Vase hrubky nedelaji dobry dojem. Zkuste poprosit nekoho
zdatnejsiho o jazykovou korekturu, specialne pokud zadate o praci. Verte
mi, tohle dela hodne. Ono to dnes totiz chodi tak, ze kazdy kdo neco
udela, to musi take nejak zdokumentovat a kazda hrubka v materialech,
ktere mohou z internich prerust do predavanych jinam, je problem. Kdyz
se tusi, ze tam neco takoveho muze byt, musi se s tim pred predanim
jinam neco udelat (lepe receno to musi udelat nekdo, kdo chce svou praci
zaplatit, stejne jako Vy), protoze to zkratka o firme neco napovida. Ze
temer kazdy z nas obcas udela hrubku (cest vyjimkam), to je jasne, ale
kdyz Vam o neco jde, zkuste se postarat, aby Vase slabina nebyla to
prvni na rane.

A dalsi kamen urazu. Nikdy se nechlubte tim, ze jste nedokumentoval,
tohle je jedna z prvnich veci, ktera kazdeho rozumneho zamestnavatele
zajima - jake od Vas dostane vystupy, protoze plati se za vysledky, ne
za to jak se kdo nadre ;).

Omlouvam se, ze poucuji, ale snad mi odpustite. Sam podnikam a kdysi
jsem se ucastnil i prijimani vyvojaru do jine firmy (v roli poradce),
tak se snazim Vam jen napsat, v cem uz ted delate chybu. Je to ale jen
muj nazor, muzete a nemusite jej vzit, kazdy je sveho stesti strujcem ;).

--
Jiri Bezstarosti