OT: Jak na BRUM ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Listopad 10 07:51:50 CET 2007

Takhle na brum: http://www.belza.cz/audio/optozz.htm

Nebo je tady ještě jedno řešení, ale není úplně elektrikářsky košer,
kdysi jsem oddělil kostru PC od PE, spojenou s PE jsem nechal jen
krabici zdroje, GND na sekundární straně zdroje jsem taky oddělil (ale
logicky zůstala spojená s kostrou PC). Tohle ale fungovalo jen když
nebyl připojený monitor, páč ten pak po signálovym kabelu zase
propojil kostru s PE.

P.K.