OT: Hádanka na pátek

Pátek Listopad 9 14:19:14 CET 2007

Hezké odpoledne,

    myslela jsem, že budete hádat kde co možného složitého a na tak
jednoduchou věc jako V/A charakteristiku Zenerovy diody s Uz=5,1V nikdo
nepřijde. Jak je vidět, napadlo to vlastně všechny. Příště budu muset
vymyslet něco záludnějšího :-)

    Je to změřené na osciloskopu Tektronix pomocí zdroje
trojúhelníkového napětí, odporu a několika kabelů. Ty hodnoty napětí a
"deltaT" jsou tam zrovna zbytečně, protože kurzory jsou na sobě a tak
nic neměří. Osciloskop byl přepnutý do režimu "X/Y" a to mu práce s
kurzory moc nejde. Co je to "T" na průběhu to nevím, nenašla jsem to
zatím nikde. Osciloskop si tuhle značku občas někde dělá, ale proč a co
znamená je hádanka pro mně. Jinak různou intenzitu ty čáry mají proto,
že je osciloskop přepnutý do "Storage mode" pokud bych tenhle režim
vypnula, jsou čáry všechny stejně intenzivní.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186