Hádanka na pátek

hw@itherm.cz hw@itherm.cz
Pátek Listopad 9 13:48:38 CET 2007

Pripomina mi to obrazek z pristroje co jsme meli ve skole, delala to
nejaka firma jako ucebni pomucku a byl to osciloskop, regulovatelny zdroj
a generator v jednom.
Na pc se tim daly merit charakteristiky soucastek. a ruzne hrat.
dokonce se tim dalo "simulovat" pretizeni tranzistoru.

Nevi nekdo jak se ten pristroj jmenuje/jmenoval?

Pavel