Re: hledám práci

Dee Jay deejay@email.cz
Pátek Listopad 9 12:26:02 CET 2007

Zdravím

je to jen nápad, protože to je jediná firma co tam z vaseho konce republiky znám, ale vyvíjí svoje veci
a mockrát pro nás dělali. Tak mrknete sem : http://www.rvs.cz/ a akuste se domluvit s panem Jurcou.
Mohla by to být vase parketa.

DJ

----- Original Message -----
  From: Ing. Karel Matějíček
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Friday, November 09, 2007 11:02 AM
  Subject: OT: hledám práci

  V posledních letech jsem hlavně pomáhal jinému podnikateli při vývoji elektroniky k tavicím pecím.

  Přicmrndával jsem při obvodovém návrhu, navrhoval tišťáky, programoval PICy, osazoval desky,

  řešil mechaniku, realizoval prototyp i model pece a pomáhal při oživování. Jednalo se o klasickou

  montáž z důvodu rozumné opravitelnosti v podmínkách slévárny. Vše jsme dělali v prostorách mého

  domu. Také jsem několikrát vyráběl malé série (desítky kusů) různých zařízení pro stejnou firmu.

  Někdy kompletaci z dodaných dílů a oživení a nastavení, jindy i osazování desek. Osazoval jsem i

  různé prototypy desek včetně mechanického řešení. Dále se montuji do počítačů. Staral jsem se o

  malou počítačovou síť a vše, co se týkalo počítačů, zabezpečovacího zařízení a ostatní elektroniky

  v jiné firmě. Tuto firmu majitel prodal Rusům a dal se raději na politiku. S Rusi nebyla rozumná

  spolupráce a tak jsem s tím skončil. Tyto dvě aktivity mně zabíraly většinu času a tak teď přemýšlím

  o nové náplni. Nejraději bych se nechal někde zaměstnat, ale už jsem si přece jenom zvyknul na

  určitou volnost a hlavně je mně líto nevyužít prostory a vybavení, které mám. Uvažoval jsem například

  o zajišťování servisu pro nějakou firmu nebo podobné práce jako dřív. Bydlím v K. Varech.

  Nevíte o něčem?