Energetická úspornost

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Listopad 9 10:55:41 CET 2007

v nasom vypoctovom centre je asi 8000 pocitacov a dokupuju sa po
blokoch, vzdy sa vypise tender nie na pocet pocitacov ale na dodavku
urciteho pocitacoveho vykonu.
Ked sa vysledky spracovavaju od vyrobcov sa pozicia ponukana
konfiguracia, nejaky cas sa testuje a potom sa rozhodne ktora ponuka sa
vezme.
Viem ze je to trochu iny objem ako u vas ale myslim si ze ked chcete
vybavit ucebnu alebo viacej tak idete kupovat desiatky pocitacov a teda
pokladam za samozrejme ze predajca poskytne "vzorky" na vyskusanie.
Posadte k tomu ziakov, urobte par cvicnych vyucovacich hodin a pri tom
merajte spotrebu. Hm?
b.