Re: Energetická úspornost

J. Polivka jpolivka@vol.cz
Čtvrtek Listopad 8 22:38:24 CET 2007

Pred casem jsem hledal podobne a nasel jsem u Intelu nejake PDF, kde byly
informace co co zere. Od procesoru, pres zakladni desky az po pameti.
Jindra Polivka

Rád bych požádal přítomné na názor k následujícímu tématu. Jde o realizaci
počítačové učebny s ohledem na co nejmenší energetickou náročnost. To
porovnání je se současným, poněkud historickým stavem. Výměna CRT monitoru
za LCD je jednoznačně přínosem. Hlavně jsou dohledatelná data. S vlastním
počítačem už je to složitější, protože jeho spotřeba je samozřejmě závislá
na zpracovávané úloze. Firma, kde jsme to poptali nám nabídla CPU Intel Core
2 Duo E4500E. Jenže kámen úrazu je, že k tomu nechce říct cokoliv
konkrétnějšího než že "je to úsporné".  Před časem jsem měl v povědomi, že
AMD méně topí tedy je úspornější. Jsou ale nějaké vlastní aktuální
nereklamní zkušenosti?
Král