Energetická úspornost

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Listopad 8 19:36:45 CET 2007

Processor je elektronicka soucastka jako kazda jina a existuje k nemu
dokumentace, kterou je nejlepe hledat na webu vyrobce. Ale protoze jde o
soucastku slozitou, bude slozita (mysleno rozsahla) i dokumentace a
pokud chcete presnejsi srovnani, budete se v tom muset poradne pohrabat.
Verim, ze to za Vas nikdo neudela, protoze je to prace pekne otravna a
nikdo Vam za ni nic neda.

Jinak vidi CPU prodejce pocitacovych dilu a jinak konstrukter.
Konstrukter vidi soucastku s jejimi vlastnostmi, prodejce reklamni
letaky a ceny, pripadne dalsi podporu prodeje. Takze ptat se prodejce
byva v techto ohledech pomerne kontraproduktivni a je to velmi podobne,
jako kdyz budete chtit po prodavacce v hypermarketu vypocitat, na jak
dlouho Vam vydrzi konkretni typ kupovanych clanku, kdyz Vas MP3
prehravac bere XXXmA (cest vyjimkam) ;). Asi je vsem jasne, o cem pisu.

--
Jiri Bezstarosti