RE: merici karta - logovatko - AC proud, napětí ....

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Listopad 8 12:33:29 CET 2007

Dobrý den,

Nejlépe si zapůjčit od Rawetu, http://www.rawet.cz/cz/index.php převodníky,
naleznete je v sekci "Převodníky střídavé" s výstupem 0(4) až 20mA.

Od nás si pak můžete půjčit měřicí modul AD4
(http://www.papouch.com/shop/scripts/_ruzne.asp?clanek=ad4xxx ), možnosti
jsou s výstupem na USB (to asi bude nejlepší), nebo RS232/485, nebo
Ethernet. K tomu si zdarma stáhněte program Wix
(http://www.papouch.com/shop/scripts/_ruzne.asp?clanek=wix ), který Vám v
zadaném intervalu vše krásně uloží, takže to pak lehce zpracujete Excelem do
grafů.

Jak půjčuje Rawet své produkty netuším, my Vám zapůjčíme vše zdarma.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com