merici karta - logovatko - AC proud,napětí ....

Dee Jay deejay@email.cz
Čtvrtek Listopad 8 10:15:49 CET 2007

Zdravím vsechny :-)

byl jsem postavem před "výzkumný projekt" proměřit nějaké proudy, potažmo spíš výkony, na zařízení poháněněném 3f asynchronním motorem
pripojeným napřímo do sítě. Jde mi zejména o rozběh, jak naprázdno, tak pod zatížením atd... Potřeboval bych vytipovat nejaké "logovátko" co dokáže
řekněme 4-6 kanálů po 100ms zapisovat tak aby z toho byl soubor co už se bude dát nejak zpracovat. Uvažuju 3x proud, 1-3x napětí. Nejlepší by bylo pokud by to šlo na pár dní zapůjčit. Neřešil někdo neco podobného ?   Díky za každé popostrčení ...

DJ