Vadny USB kabel

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 08:22:56 CET 2007

8.11.07, Petr Zbránek <petr.zbranek@ksprogram.cz>:
> Ten SW jsem si nainstaloval, ale čumím to toho jako do hodin:
> Tohle je ta infomace o rychlosti:
> ConnectionStatus:
> Current Config Value:              0x01  -> Device Bus Speed: High
> Device Address:                    0x01
> Open Pipes:                           2

Zajímá vás jen to device bus speed, má to asi jen tři hodnoty - low,
high, full. Low je asi 1,5Mbit (myši apod.), high asi 12Mbit (maximum
pro USB1.1) a full asi 480Mbit za vteřinu, kdyžtak mě někdo opravte
jesi plácám.

> Mimochodem, pokoušel jsem se na flash-ku (pod MSWXP) nakopírovat větší
> množství souborů, ale jevilo se to, že to nikdy neskončí.
> Tak jsem z toho udělal archiv jednoho souboru (bez komprese) a to se
> chovalo mravně.
> Může mi to někdo vysvětlit?

Já bych jedno vysvětlení měl - pro flashky je defaultně vypnutý
opožděný zápis, aby se předešlo nechtěným ztrátám dat - že někdo
vytrhne flashku ještě než se tam data nakopčej. Když si to zapnete,
tak pravděpodobně budete moct rychle kopírovat i ty malý soubory.

P.K.