[OT] Embedded linux?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Listopad 8 06:02:53 CET 2007

> Linux dnes najde clovek skoro ve vsem a me dnes jiz prijde skoro trapne neco delat s MCU a nemit v tom Linux (zamerne prehanim), nicmen faktem je, ze bych si rad zkusil postavit neco s s vestavenym Linuxem.
>
> Pro zacatek bych rad pronikl do taju Linuxu, myslim tim do jeho zakladu a dal si dohromady minimalistickou kompilaci (distribuci). S Linuxem, celkem bezne pracuji, jde mi o to pochopit jak to pracuje, myslim od okamziku kdy BIOS preda rizeni prvnimu linuxovemu kodu . Pro zacatek, zacnu na nejakem x86 bastlu, poradite nejaky howto kde s cim a jak zacit?

> [...]
Zdravim,
   pokud jde o pochopeni, jak to pracuje, na to jsou dle mne nejlepsi zdrojove
texty kernelu, asi nekde v arch/*/boot (hvezdicku nahradit pozadovanou
architekturou, napr. i386).
   A co se hardware tyce, pokud to ma byt x86 platforma, tak asi neco s AMD
Geode, treba ALIX...
   S pozdravem Pavel Troller