eclipse, nahrada AVR studia?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Listopad 7 21:57:30 CET 2007

--- Petr Tomasek <tomasek@etf.cuni.cz> wrote:
> (eclipse ani simulator nepouzivam, ale) nepomohlo by tohle:
>
> http://www.mikrocontroller.net/articles/AVR_Eclipse#simulavr

Skusam sa s tym hrat, ale nejako sa mi nedari...

Spustenie simulatora:
simulavr -g -p 4242 -d atmega16 -P simulavr-disp

Vzdy na konci vypise:
display.c:171: WARNING: exec failed: No such file or directory

Neviem aky subor mysli... Horsie je, ze TCP server vytvori a ostane na
nom pocuvat len raz z 3-4 spusteni (aj vtedy vypise tu chybu exec).
Vacsinou sa ale simuavr jednoducho skonci.

Dalej, ked sa uz spustenie podari, pustim debuggovanie cez avr-gdb
(uplne identicky z Eclipse, ako pre avarice) a toto skonci chybou:
Remote communication error: Bad file descriptor.

Nasledne sa ukoncia avr-gdb aj simulavr...

Nema so simulaciou niekto pozitivne skusenosti?

Podotykam, ze ladenie v cielovej aplikacii cez JTAG ICE
(eclipse..avr-gdb..avarice..JTAC-ICE..aplikacia) mi chodi bez
problemov.

miro