Re: Ucinnost LED

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Středa Listopad 7 17:12:15 CET 2007

Jeste poznamku k tomu chlazeni:
Halogenova zarovka - vlakno ma pracovni teplotu kolem 3000C a vetsinu
tepla vyzari.
LED dioda ma max. teplotu prechodu 125C, pri ktere se vyzari minimum.
S teplotou klesa ucinnost a zivotnost a vetsinu tepla musime proto odvest
do chladice, ktery je pro vykony nad par set mW nutny.
Nevim co je tady ryti a chytani za slovicka, vim jen co je diletantska
argumentace.

Danhard
*******

Myslim, ze nedavno jsem to tady resili u laser led. Nakonec jsme
skoncili u toho, ze vypalovacky DVD nefunguji protoze, laser led nemuze

mit vykon 150mW kdyz plynovka laser ma 50mW na 2kW prikonu...

No tak napis kolik maji podle tebe...

Kdyz teda chces zase rejt a chytat za slovicka...u te halogenky se to

nemusi odchladit? Predpokladam, ze kdy se nemusi chladit tak by casem

mohla bez problemu dosahnout treba 50 000°C nebo i vic.

Radek Vicek