Ucinnost LED

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Listopad 7 11:41:25 CET 2007

Myslim, ze nedavno jsem to tady resili u laser led. Nakonec jsme
skoncili u toho, ze vypalovacky DVD nefunguji protoze, laser led nemuze
mit vykon 150mW kdyz plynovka laser ma 50mW na 2kW prikonu...

No tak napis kolik maji podle tebe...

Kdyz teda chces zase rejt a chytat za slovicka...u te halogenky se to
nemusi odchladit? Predpokladam, ze kdy se nemusi chladit tak by casem
mohla bez problemu dosahnout treba 50 000°C nebo i vic.

Radek Vicek