Ucinnost LED

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Listopad 7 11:26:22 CET 2007

V Praze se taky mnozi jak houby po desti a v noci je to dost neprijemne.
Myslim, ze je to zarovka, akorat je tam hodne kvalitni fresnelova cocka
(kdyby to byly LEDky, byly by IMHO nalepene primo na povrchu kolecka semaforu
a ne nekde hluboko pod sklem). Tramvajove puntiky v Praze ted resi LEDkami a
taky to sajni jak o zivot.

Jakub Serych