Ucinnost LED

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Středa Listopad 7 10:31:03 CET 2007

Do auta byvaju tie stvornozickove.
Ma niekto relevantn einfo ako je to s tou ucinnostou ?

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Rosko, Peter" <Peter.Rosko@siemens.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 07, 2007 10:18 AM
Subject: RE: Ucinnost LED

zdravim,
info bez teorie a praxe - minule, ked som bol v elektronik obchode tak
tam prisiel clovek ze ci maju LEDky pre auta. predavac mu s kludom
predal nejaku velku vysokosvietivu. mozno su to ozaj standartne, ja
veruze neviem, ja fungujem este na ziarovkach ;-)

p.rosko

> Jak je to z LEDkama v aute? Co kdyz se skazi na brzdovem svetle
jedna az dve? Daji se koupit? Tipuji ze pred vstupem do servisu bude
treba rozbit poradne velke prastko. Prece jen u