Vadny USB kabel

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Listopad 7 09:49:55 CET 2007

ted jsem kupoval 2 x prodluzku v tes.u od firmy belkin, je takova pekna barevna, stala
cca 130kc, ale jede pres ni(3m) + origo kabel od zarizeni  vsechno na max. odskouseno na usb/hdd, usb/dvd atd.
pokousel jsem se vyrobit "echt" kabel sam z kabelu od krupu, vsechno stineny a napajeni
zdvojeny a vysledek bida.
ty penize za bezproblemovej provoz stojej.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal HW
Sent: Wednesday, November 07, 2007 9:11 AM
To: HW-News
Subject: Vadny USB kabel

Koupil jsem USB kabel mezi PC a tiskarnu. 5 metrů dlouhy. Windows tiskarnu nenasel. Kabel je nejak moc tenky. Nastesti tu mam jeste jeden kabel k jinemu zarizeni (taky 5 metru). A s tim to jde.
To uz ti cinani neumi vyrobit ani poradny kabel? Postovne ne poslani zpet je skoro vyssi nez cena kabelu, tak nevim jestli to budu reklamovat, Michal