Ucinnost LED

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Listopad 7 09:41:39 CET 2007

Zdravím,
  to bude muset být asi nějaká hodně up-to-date příručka, rozhodně ne ta, ze které jsme se to učili my :-). Ono se na tomto poli hodně změnilo. Mimochodem, všiml jsem si, že v Praze se vyměňují semafory za nové, které velmi silně svítí a ty barvy jsou mnohem čistší než bývaly. Když se člověk podívá zespodu tak, aby viděl bokem toho barevného skla, který není profilovaný, takže je jakž takž vidět dovnitř, uvidíte mnoho ostrých jednobodových zdrojů, nikoliv jedno vlákno žárovky. Takže se domnívám, že tyto nové semafory již používají LED...
    S pozdravem Pavel Troller