Videomix

Tony Malecky tony@malecky.cz
Středa Listopad 7 09:03:33 CET 2007

Zkuste se zeptat p.Zajíce. Vkládání písma do obrazu řešil, možná má hotovo i
něco co by vám vyhovovalo.
viz:

http://www.zajic.cz/tvstupni/tvstupni.htm

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Richard Balogh" <balogh@elf.stuba.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 06, 2007 9:34 PM
Subject: Videomix

Dobry den,

ked uz ste spomenuli mixovanie videosignalu...

Na sutazi robotov pouzivame casomieru, ktoru z nedostatku inych
moznosti mixujeme do obrazu z kamery pomocou analogoveho videomixpultu
Panasonic (uz ma aspon 10 rokov), ktory si poziciavame. Nech som sa
pytal kdekolvek na nejaku nahradu, neporadili mi nic. Ziaden z novych
(samozrejme digitalnych) videomixpultov vraj nevie taketo veci robit v
realnom case. Skusal som aj vselijake videokarty, bezvysledne.

Pritom ide podla mna o jednoduchu vec: zobrat obraz z videokamery a
pridat tam jednoduchy text a par meniacich sa cisiel (cas). Cas sa
generuje softwarovo, takze to mozeme zmiesat bud este v tom pocitaci
alebo zobrat len graficky vystup a pomiesat to vonku. Vysledok premietat
na platno (a pripadne streamovat do internetu, ale to nie je podstatne).
Zda sa mi cudne, ze stary analogovy mixpult to vie v realnom case a tato
super cislicova technika len off line. Naco su nam potom tie dvojjadrove
procesory...

Nevie niekto poradit, prosim, ako to urobit?

Vdaka.

Richard Balogh