PIC spolehlivost

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Listopad 6 12:05:31 CET 2007

Ovsem takovy podpetovy reset, tedy BOD (ci BOR) funguje u PICek opravdu
prima. To ale neznamena, ze se nemusi venovat navrhu s PIC nalezita pece ;).
No a nakonec watchdog taky neni spatny, protoze se zapina u PIC
konfiguracnim bitem a MCU jej tak nema sanci vypnout.

Jinak uz jsem to asi psal, ale nic se nezkazi, kdyz to zopaknu. K
PIC12F629 je blokovaci kodan na napajeni opravdovou nutnosti (ono bez
blokovaciho kodanu je to vubec vsude cunarna, o tom zadna diskuze),
protoze bez nej nedrzi interni oscilator frekvenci - ujizdi. Tuhle
zkusenost udelal kolega na nepajivem poli, kdy si chtel jen rychle neco
vyzkouset a tak pripojil jen napajeni k PIC12F629 a vzal si pin s
potrebnym vystupem, ktery mu jaksi frekvencne nesedel s tim co chtel ;).

--
Jiri Bezstarosti