PIC spolehlivost

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Listopad 6 11:14:30 CET 2007

> Mno, ci uz s prepacenim alebo bez, je IMHO uplnou zhovadilostou riesit
> watchdog jednocipom...

Jano, ty si to proste cele nepochopil. Vies aky krasny doktorat by sa dal
napisat na tuto temu.

> Ja viem ze som beznadejne zastaraly model...

Aj na starom modely sa da robit krasna veda. Ale to dneska nie je IN.

> wek
>

> PS. <sebareklama> to pdf na temu reset, watchdog a ine som este stale
> nedokoncil takze mi do neho este pokojne mozete kecat...</sebareklama>

Tak dobre, ze ako by som riesil tento problem ja s tym PICom. Spomenul som
si, ze aby ten sw bezal korektne, musim urobit aspon dva nezavisle casovace.
Hura jeden mame v TMR0 a druhy si urobime softom. Ked dobehnu obidva, mozeme
nastavit pin. Dalej musime zabezpecit, ze ked sa posahaju adresove bity, sw
bude stale fungovat dalej korektne. To iste plati pre RAM. Ale aj tak sa bez
interneho WDT nezobideme. A vies co je to najkrajsie, ze to musi byt
extremne kratke a rychle.

Moje dnesne zamyslenie sa nad zivotom... Idem si zapisat vsetky tie hlboke
myslienky, ktore ma dnes zase napadli.

A.