PIC spolehlivost

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Listopad 5 17:33:31 CET 2007

Mam s 12f629kou jednoduchy imobilizer do auta (odblokovani benzinoveho
cerpadla prejetim magnetu prez jazycek + osetreni proklemovani jazycku a
nejake rezimy blikani dvojbarevnou LEDkou). Ackoliv tam neni zadna prehnana
filtrace napajeni a mam to postavene na vzorku od Microchipu do normalniho
teplotniho rozsahu (ne auto/industrialni), nevim o tom jiz cca 5 let
(zima-horko, vlhko-sucho, proste to skvele funguje). Jede to na vnitrni
oscilator, nic vic tam neni potreba, ve vypnutem stavu motoru to spadne do
stavu spanku, cele i s blikajici LEDkou to pak zere cca 2 mA.

Pekny den

Jakub Serych