OT: Diskuze se zastupcem Nokie

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Listopad 5 09:55:53 CET 2007

Zdravím,

> Ještě něco mě napadlo k tématu "Nokia" - systemový konektor maj jejich
> mobily podle mě špatně vyřešenej - a to už od dob 5110, novější
> telefony ho maj sice předělanej, ale zase stejnej princip - na
> kontaktní plošku se připojí hrot kontaktu. Dotek to pak má jen v
> jednom bodě.
Jo, Erici a SonyErici maji ten samy problem. Pak ani nabijecka nema mnohdy
silu prorazit izolacni vrstvu, ktera se na kontaktu udela z ruzneho prachu
a spiny, a nenabiji to, o funkci mene proudove intenzivnich aplikaci, jako
je hands-free nebo modem, ani nemluve.

> Například Siemensy nebo Alcately maj ten konektor řešenej jinak -
> kontakty samce a samice jsou navzájem vodorovně, jako je to i u
> ethernetu, takže maj kontakt na mnohem větší ploše a navíc se
> zasunutím obrousí případnej prach. A taky jsou ty kontakty líp
> chráněný, páč nejsou tak dobře přístupný.

Ale kdyz uz se tam ta spina fakt dostane (napr. tam neco natece),
vycistit je je prave diky te zhorsene pristupnosti docela chutovka.

> P.K.

S pozdravem Pavel Troller