[OT] Dovoz z USA - DPH, clo, PayPal

Martin Patka hwmp@mikroservis.cz
Neděle Listopad 4 19:54:58 CET 2007

Zdravim,

nevim, jak z US, ale my si nechavame posilat zasilky pres Swiss-post
a to konci na mezinarodni poste na Smichove. A v te same budove
sidli i firma KAMA, ktera dela veskerou administrativu ohledne
deklaraci a cla a neni to ani drahe. Je potreba jim dat plnou moc
pro zastoupeni a pri prvni zasilce staci cestne prohlaseni
o tom, ze mate vyresen ten zakon o obalech, pri dalsich zasilkach
uz chteji videt platnou smlouvu. Pak to dokonce i poslou na cilovou adresu
na dobirku (v te dobirce je clo + nejaky jejich poplatek), jak je to s
DPH to ted nevim...

http://www.kama-eu.cz/

S tim PayPalem neporadim, my platime primo fakturu bankovnim
prevodem...

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz