vice desktopu na win

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Listopad 4 13:28:42 CET 2007

On 11/4/07, Jindrich Kubec <kubecj@asw.cz> wrote:

> A kdyz aplikace sleti, tak muzete hledat err dialog vsude mozne, napr. ;)
nevim proc bych ho mel hledat - vzdycky byl tam, kde ho cekam.

> Ne, rdesktop se nechova jako normalni desktop, mlhave si vybavuji napriklad
> problemy s chovanim tray ikon.
Ja si mlhave vybavuji hromadu problemu s Linuxem, zcela realne si
vybavuji problemy s VMS - nezlobte se na mne, ale 'mlhave' je o ho*.
Budme konkretni - nebo mlcme :(

> Nemluve o tom, ze je to jako obvykle pomaly jako slimak, kdyz clovek nema
> gigabit ;o)
Zajimavy postreh. Ja mam zkusenost presne opacnou. remote desktop mi
velmi pouzitelne jede 128K lince, zato linuxova grafika (tusim KDE) se
mi vzdy plazila i lokalne (ale podotykam - linux neumim nastavit a to
muze byt duvodem)

> (dtto se tyka napr. SourceSafe nebo MSSQL). <vikendovy flame>Zlatej linux a
> ssh ;)</vikendovy flame>
SS je opravdu vzdalene nestesti - on totiz bohuzel chodi souborove
(fuj). Bez 3rd party soft (Source Off Site) opravdu vzdalene
nepouzitelne. Zlate CVSko:)
U MSSQL nevim co mate na mysli.

Marek