vice desktopu na win

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Listopad 3 13:26:44 CET 2007

> Jak to bude napr se zvukovkou ? Kdyz si pod citrixem pustim na serveru
> nejaky mp3 a moje stanice ma zvukovku melo by se to prehravat u mne ne ?
> Ale Xwin asi zvukovku moc resit nebudou respektive to nejspis bude hrat
> na tom serveru kde ten mp3 player bude spusteny.

Zdravim,
  to prave zalezi na tom, do ceho ten player hraje. Pokud vylozene do /dev/dsp
nebo /dev/snd/pcmXXX (alsa), asi ano. Treba ale v KDE rady 3.x se pouziva zvukovy
daemon artsd, ktery umi sitovy transport - aplikace, ktera hraje na serveru, bude
zvuk vyluzovat u vas, pokud ovsem to tak mate nastaveno. A do artsd se da
"priohnout" i takova aplikace, ktera to neumi, pokud se pusti pres wrapper
artsdsp. Takze Linux zase tak moc nepodcenujte :-).
  Co se windows tyce, odpoved neznam.
    S pozdravem Pavel Troller