Re: EMI

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Sobota Listopad 3 08:13:40 CET 2007

O jak velky pusl se jednalo. Tot otazka.
kabelovku nemam, tak jsem to nevidel. Ovsem elektronika v autech ma obecne
neskutecnou odolnost. V military je jeste o rady vyssi.

Kazdy ridici modul se pin po pinu otestuje ESD pulsem do 16kV i pod napajenim
a nesmi se nic stat, krome resetu.
Cely modul se i s kabelovym svazkem ozaruje od 1MHz do 3GHz polem do
sily 400V/m, bezne do 200V/m. Vlivem parasitnich resonanci ta je i pres
600V/m u ozarovani 200V/m.

Napajeni se testuje +-200V spickami. To vse pro civil.

Je nutne si uvedomit, ze auto je plne kabelovych vedeni a dutin, ktere
funguji jako RLC obvody i s nakmitavanim napeti.

Takze nejspise slo o simulaci pulsu pri atomovem vybuchu, pokud to auto
kleklo.

Preji hezky den Hugo kOTTAS