Diskuze se zastupcem Nokie

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Listopad 2 11:07:14 CET 2007

> zrovna pro Nokie. Mluvil o nějaké nové Nokii (typ jsem hned vypustil z
> hlavy, já od telefonu chci fakt jen aby telefonoval a občas uměl něco
> vyfotit) že je tam docela nadupaný počítač - hezká hračka :-) ale baterka

A to je myslim jadro pudla: kazdy od mobilu ocekavame neco jineho. Vy
'telefonovat a neco vyfotit', ja 'telefonovat a budik+kalendar',
pubertaci 'PREDVADET SE PRED KAMARADY + fotit, filmovat, hrat hry,
vyjimecne i telefonovat'
No a ted si to zkombinujte, ze prave pubertaci jsou asi nejlepsi
zakaznici (co pozoruju kolem, tak MUSI mit novy mobil co 3-4 mesice),
takze jejich pozadavky maji prednost. Vcetne 'miniaturnosti' - cim
mensi, tim vic IN, ze:(

Treba muj 'idealni' mobil je Nokia 6310i. Krasna vydrz, telfonovani,
kalendar/budik/poznamy/solidni tel. seznam (vcetne dodatecnych info k
jednotlivym lidem). Zadne zbytecne proudozrouty (Radio/mp3, fotak,
barevny display, poly-kvadro-uz nevim jake zuky). Zadna nesmyslna
miniaturizace, ze pak nejsem schopen vytocit cislo.

Ach jo, ted uz to bude (z meho pohledu) jen horsi...

Marek