pajeni

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Listopad 2 09:43:55 CET 2007

na domace pouzitie je asi jedno aku pajkovacku kupite, vsetky v tejto
cenovej kategorii su zhruba rovnake. Ked budete kupovatr tak si kupte
taku ku ktorej sa budu dat lahko zohnat hroty. Myslim ze ta druha
(solomon) ma hroty kompatibilne s wellerkou, takze aj ked sa dovozca
rozhodne ze ju prestane podporovat mate stale kde kupit.
b.