Modul pro prijem internetoveho radia, Bylo OT: seznam internetovych radii

Petr Wilhelm petr.wilhelm@gmail.com
Čtvrtek Listopad 1 14:47:08 CET 2007

Zdravim

  Videl jsem to prodavat v UK za vcelku rozumne ceny, skuste se
podivat na jejich obchodni domy. A ted mam takovy pocit ze jsem to
videl i u nas jen za podstatne horsi cenu.

Petr