Co se kazí na PC CD a DVD mechanikách?

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Květen 31 17:10:57 CEST 2007

Ja mam treba jednu tusim 48x mrtvou kvuli BAcku, ale presny typ BA ted z
hlavy nevim, ta mechanika je doma u rodicu, muzu se o weekendu podivat.
K kdyby o ni mel nekdo z Brna zajem, tak muzu venovat za nejakou
cokoladu, pripadne kdyby mel nekdo funkcni to BA ze jine a byl ochoten
ho venovat, tak si ho vymenim.

Zavada se projevuje:
1) mechanika se vetsinou sama neroztoci, je treba CD roztocit rukou a
pak se chytne
2) pri roztocenem CD vydava je mnohem hlucnejsi nez drive, zrejme je
vadna jedna z fazi toho BAcka
3) jakmile se po nejake dobe necinnosti sama zastavi, opet se projevi
chyba c. 1

  Jinak do te doby nez se zacala projevovat tahle zavada, tak cetla
naprosto vyborne, i kdyz je to myslim nejaky noname. Pak se mi zdalo ze
jela o neco pomaleji, ale to asi zpusobovalo nerovnomerne otaceni CD.

JDrozd