Bezdratovy spoj p2p

Martin Záruba swz@volny.cz
Čtvrtek Květen 31 10:04:24 CEST 2007

Na 50 m to pujde se smerovou antenou i v dost zarusenem prostoru.
Zalezi na tom jakou rychlost potrebujete.
Me chodi WiFi na cca 200 m vzdaleny AP s vsesmerovou antenou z Nokia D211
(nema externi antenu, je do PCMCIA) bez problemu.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Pavel Brunclík" <pavel.brunclik@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 31, 2007 9:49 AM
Subject: RE: Bezdratovy spoj p2p

Ale je to jenom pres ulici, max 50m... Ale v zasade mi jde o to zda-li se
muze pouzit pro tenhle ucel wifi (uvazuji o koupi routerboardu a Atheros
karet, takze frekvenci uvazuji spise kvuli antenam). Mam obavu o rychlost
toho spoje, nekde jsem cetl o tom ze na p2p spoje se pouziva 10.5GHz
frekvence a HW.

S pozdravem / Best regards
--
Pavel B.