Další potíže s portama

Středa Květen 30 19:48:01 CEST 2007

Hezký večír,

    nevidím tam nikde nic, ale protože je ZIPka připojená jako disk, asi
to budou dělat samy Windowsky. Nebo prostě nevím. Po startu se spouští
jen program co přemaluje ikonky Iomega disků. Jinak není vidět ničeho.

    Ta LEDka mi také takhle svítí a bliká, když běží komunikace, nebo se
resetuje tak svítí, jinak je zhaslá. Ale pravidelně pomrkává, strašně
krátce. Zatím to tak nechám, stejně nebudu mít nějakou dobu možnosti si
s tím hrát. A pak se uvidí. Možná se někde najde nějaký rozumný port :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186