Re: Další potíže s portama

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Květen 30 18:36:37 CEST 2007

Chip NM9835 od Moschip, ktery je na spouste lacinych PCI I/O karet
rozhodne rezim SPP umi. A bude ho predpokladam umet i chip, ktery
je na tom Vasem Kouwelu. Asi by to chtelo jen najit nejake jine drivery,
pripadne napsat trivialni utilitu, ktera nastavi prislusny konfiguracni
registr tohodle chipu.

Karet s NM9835 jsem nasadil mraky, ale na zarizeni bez operacniho
systemu. Schvalne jednu zkusim vymontovat a strcit do WinXP. Prece
neni mozne, aby programatori, kteri pro to psali drivery, byli uplni ....

rollfree

**************************

Hezký den,

    tak jsem právě zahodila do škatulky dvojitý LPT port do Kouwelu bo
nefunguje vlastně vůbec. Nejen že se pere na sběrnici, ale když už se to
povede rozběhat, tak skener dělá divy a ZIPka nejde ani nainstalovat.
Navíc příšera umí jen ECP režim a nic víc.

    Prosím prosím smutně koukám dovede mi někdo poradit nějaký LPT port
co by uměl SPP komunikaci? Chtěla bych to k programátoru a ten se s ECP
nesžije, ale vypínat ECP na portu základní desky se mi nechce kvůli té
ZIPce a skeneru, to je pak utrpení. Podle předchozích řůdků jistě
chápete že ne Kouwela :-(((

    Nebo jaká je pravděpodobnost že bude relativně jednoduchý
programátor fungovat na převodníku USB-LPT? Například na tom co je u
miniLy ?