Další potíže s portama

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Středa Květen 30 17:16:44 CEST 2007

Pekný deň prajem,

spomenula sa tu informácia o Elnec stránke, takže upresním. V prípade
programátorov bez LPT portu máme podobné problémy s našimi stašími
programátormi, ktoré používali LPT port rozhranie. Problému sa týka
aplikačná poznámka:

"Ako prevádzkovať na PC bez LPT portu programátory, ktoré sa pripájajú
na LPT port PC." UTL:
http://www.elnec.com/support/application-notes/html/?file=how_to_use_lptportless_pcsk

V aplikačnej poznámke spomenutá karta funguje korektne vo všetkých
módoch LPT portu, ale je to plug-n-play, teda bazova I/O adresa
"lieta" podľa momentálnej nálady danej karty.

V tejto aplik. poznámke chýba ešte jedna informácia: a to, ze niektoré
cardbus LPT port karty (zatiaľ viem o dvoch typoch) nemajú ECP-EPP
registre na štandardných adresách a preto v ECP/EPP móde fungujú iba s
originálnym driverom (teda len ako printer port pre tlačiareň).

S priateľským pozdravom,
Ján Puobiš
www.elnec.com

=================  Original message text  ===============