Další potíže s portama

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Květen 30 17:18:29 CEST 2007

Tak mal som podobne problemy a boli sposobene tym, ze som si fuses
Brown out resetu nastavil na 4,7V. Fuses programovat sli, kratky
program do flash tiez, ale pri dlhsom prenos spadol. Bolo to napajane
z USB cez filtracny LC clen, no len cievka mala dost vysoky ohmicky
odpor a tak napatie pri vyssom odbere pokleslo pod 4,7V a AVR sa
resetol. Skus pozriet, ci nemas podobne nastaveny BO reset :-)

Kazdopadne netipujem problemy na rezim LPT portu. Skor budu vyplyvat z
toho, co tu viackrat popisal Wek o hrdzvom klinci. Niekde to bezi, inde
nie. Casovanie riadi CPU v PC a ked su na pozadi spustene dalsie
aplikacie, ktore sem-tam vytazia system, tak je v ... (to casovanie :-)

miro

      ____________________________________________________________________________________Fussy? Opinionated? Impossible to please? Perfect.  Join Yahoo!'s user panel and lay it on us. http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7