Další potíže s portama

Středa Květen 30 15:53:17 CEST 2007

Hezký den,

    tak jsem právě zahodila do škatulky dvojitý LPT port do Kouwelu bo
nefunguje vlastně vůbec. Nejen že se pere na sběrnici, ale když už se to
povede rozběhat, tak skener dělá divy a ZIPka nejde ani nainstalovat.
Navíc příšera umí jen ECP režim a nic víc.

    Prosím prosím smutně koukám dovede mi někdo poradit nějaký LPT port
co by uměl SPP komunikaci? Chtěla bych to k programátoru a ten se s ECP
nesžije, ale vypínat ECP na portu základní desky se mi nechce kvůli té
ZIPce a skeneru, to je pak utrpení. Podle předchozích řůdků jistě
chápete že ne Kouwela :-(((

    Nebo jaká je pravděpodobnost že bude relativně jednoduchý
programátor fungovat na převodníku USB-LPT? Například na tom co je u
miniLy ?

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186