CDMA a pripojeni na internet

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Květen 30 15:09:07 CEST 2007

vali se mi tu origo yagina + 5m kabel + starsi modem.
vymenim, prodam, nebo i pujcim, jen osobne :-).
lovosice nebo praha-palmovka.
programek na mereni taky nekde mam.
na rychlost ma zasadni vliv zlom 50% procent.
i 4-5 carek muze byt 32% = "polorychle" pripojeni.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of pm
Sent: Wednesday, May 30, 2007 2:16 PM
To: HW-news
Subject: CDMA a pripojeni na internet

DD,

    Snazim se poridit pripojeni na internet ale bydlim v takove dire ze
ADSL nejde, WIFI neni a z mobilu se skoro nedovolate. Jako jedina volba
zbyva CDMA ktera ma u nas 2 carky signalu.   Nemate pls nekdo zkusenosti

jak vyzdimat z CDMA maximum ?

- nejaky programek pod win ktery by umel merit uroven signalu ?
- tipy na vyrobu smerove anteny ( jde mi jen o vyzkouseni jestli to ma
vubec smysl  nechci kupovat hned neco profi )  ta standartni prutova za
moc nestoji

mam CDMA modem GPC-6420

diky PM