freescale

Vít Olmr olmr@hwg.cz
Středa Květen 30 13:08:56 CEST 2007

Inu je to vyvojova deska, ne neco pro konecne aplikace, tak to nikdo moc neproziva, ale jak jsem se vcera dozvedel, vetsina takovychto kitu vznika ocesanim finalnich aplikaci, takze by se mozna mohlo jednat o "znehodnoceni"

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
U Pily 103/3, Tel.241 402 940 Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jiri Bezstarosti
Sent: Wednesday, May 30, 2007 12:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: freescale

Muze mi prosim nekdo rici, proc z te desky z linku trci kazdy konektor
jinak ?

Do skatule to bude nesikovne, ale k tomu to asi urceno neni, tak to
minimalne neni hezke. Kdybych to ale chtel nekam nasadit rovnou, a ze ta
cena k tomu svadi (za ty penize se s tim nema pro kusovku vubec cenu
stavet ani navrhnovat), urcite to do nejake skadule budu chtit dat a
tohle bude minimalne neprijemne.

Ma to nejaky duvod, ktery jsem nepochopil ? Zase zadne rypani, zajima
mne proc pro mou vlastni inspiraci, tedy proc se to tak dela.

--
Jiri Bezstarosti