LPT1 karta port 378, XP

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Květen 30 09:35:05 CEST 2007

Zahodte WXP.
Ako pisem, pod DOS to bez problemov ide.

wek

PS. Podla Micro$oftu, pod windowsami aj tak nemate co pouzivat LPT na
konkretnom porte; presnejsie, nemate mat LPT port vobec a ked uz ho
mate, pod Win mate pouzivat LPT len a len na tlacenie - vid aj USB-LPT
prevodniky; takze tie ovladace su z tohoto pohladu vlastne v poriadku.