Konvertor pro FM rozhlas z DVB - T

Úterý Květen 29 21:02:54 CEST 2007

Mno, jasno moc nemám, jenom jsem si říkal, že když ty příspěvky v tom datovém toku DVB-T jsou všechny naráz, že by snad šlo je všechny paralelně dekódovat ale koukaje do páně Šerýchova vysvětlení, nemá smysl se o něco takového pokoušet. V podstatě šlo o to, že když mám televizi s integrovaným tunerem DVB-T nechtěl jsem si kupovat další STB a hlavně další dálkový ovládač.
Takže holt to asi bude řešení na nějakou budoucí etapu až začnou mizet rádia z klasického FM rozsahu.
Ještě jednou díky za příspěvky.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Marek Peca
Sent: Tuesday, May 29, 2007 6:27 PM
To: HW-news
Subject: RE: Konvertor pro FM rozhlas z DVB - T

> Ja se porad nemohu ubranit optimismu po shlednuti toho DVB API.
> Pristup k demuxu je zajisten, vystup do FM modulatoru by byl mozny
> vicekanalovou zvukovkou. Osmikanalova zvukovka se bezne dostane v radu
> set korun. Je to _mozne_. Ze se nikomu nechce napsat tech 300-1000
> radek kodu lepidla, to je ovsem pochopitelne. Ale predstava sedmi STB
> je taky dost strasna :).

Tak jsem to asi podcenil, ziram, co vsechno dokaze komunita nadsencu naprogramovat v kratkem case... Divam se na "dvbtools" a zrim, ze tam existuje
- dvbstream, ktery zere DVB multiplex z DVB-T/C/S karty, vybira z nej _nekolik_ zvolenych stanic a posila po siti protokolem rtp;
- rtptsaudio, klient, ktery to zere z toho rtp a dle zvoleneho PID vybira patricny program a prehrava na zvukovce.

V navodu pisou, ze audio streamy byvaji pomale a daji se i po zatizenych sitich posilat vsechny najednou, klient si pak vybere podle PID. To ale tazatele z teto konfery nezajima, neb on sit nepotrebuje a da se to tudiz poslat na 127.0.0.1.

Mam dojem, ze pri spravnem nastaveni ALSA by mozna ani nemuselo byt to programovat -- stacilo by silne PC a ona osmikanalova zvukovka (napr. ksunt Creative BFLMPSVZ pro 7.1). To plati v pripade, ze se v ALSA bude dat nastavit virtualni zvukovka, tzn. pustit jeden vystup na kanalech 1 a 2, druhy vystup na 3 a 4 atd. Pokud ne, chtelo by to
a) vic zvukovek
b) upravit asi tak 1-10 radku v programu rtptsaudio.

Jestli ma tazatel zajem a vydrzel by do cervence ci srpna, muzeme to probrat konkretneji.

Zdravi Marek P.