OT:Zena za volantem a omluva adminovi i vsem

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Květen 29 13:13:54 CEST 2007

Reagoval jsem na prispevek jako prvni a byl jsem docela dost verejne osocen
a tak bych rad mel pravo i na verejne vyjadreni.
Vedel jsem, ze to admin stopne a ze je to jen otazka casu. Nemohl jsem vsak
reagovat kvuli vytizeni. Potreboval jsem vybavit kolegu dobre
nakonfigurovanym notesem. Rano odjizdel na mesic na skoleni do USA.
Omlouvam se adminovi a vsem za poruseni pravidel. Vim, ze jako se maji
dodrzovat pravidla dopravni, tak i pravidla v konferenci. Na silnici
neriskuji, ale za svoje pravo nenechat se uvest do role pirata silnic
zariskuji rad.
Jak pisete nize, tak emoce urcite take zapracovaly ale sam jste si o to rekl
a vite jake zkusenosti mne k tomu vedly.

A co se tyka pubertaka, mam najezdeno skoro 600 000 km i v zahranici,
mam rodinu a dite druhe na ceste , takze si nemohu dovolit riskovat.
Jak casto jezdite vy a kolik mate najezdeno?

Mam 3 deti, 2 vnoucata a riskovat na silnici rozhodne nehodlam. Mam se rad
:-)). Cca 3x tydne po dobu cca 7 let Praha - Norimberk. USA projete od
Baltimoru az na Floridu a zpet. Washington DC, NY, Baltimore. Auto v USA
Plymouth Neon. V cechach mi staci skodovka. Kilometry a spotrebu benzinu
jsem nikdy neresil.

Zkratka je videt, ze jste jeden z tech ridicu, kteri nadavaji vsem a na
vsechno, kteri blikaji a troubi ,staci kdyz vas nekdo vyssi rychlosti
nez je povolena predjede ;-) nemam pravdu?
Je videt ,ze se rozhonite jen, kdyz se pouze o tomto mluvi, co  pak
udelate na ceste si dokazu predstavit, krome blikani a troubeni, pak
jeste zmacknete plyn na podlahu , aby vas dotycny nemohl predjet ....

Jsem priznivcem americkych aut a muzete se se mnou setkat na jejich srazech.
Na nikoho netroubim a nikomu za volantem nenadavam. I se skodovkou jezdim
jak s Rols Roysem. Obcas se svezu v pekne americe. Kolega co s nim tocim ma
ameriku po byvale americke velvyslankyni Shirley Templ Black. Dobre svezeni,
ktere nema nic spolecneho s tim co pisete. Jsem takto zvykly jezdit kazdym
autem a kazdou jizdu si v pohode uzivam. Nemam totiz kam spechat. Tak jsem
se to naucil a je to fajn.

Hands free mam, ale jde o zvyk to drzet u ucha (zkuste naucit pravaka
psat levou) a popravde nevidim v tom zadny rozdil, vyjma jedne ruky
obsazene, ale takhle chlapi na 99,9 % jezdi , kdy jednou rukou drzi
volant a druhou obcas radi, narozdil od zen, ktere strikne drzi volat za
10 minut 2 ;-) , ve skutecnosti to vypada jak by byly na bidylku ;-) .
Vy sjte vsak urcite jste nikdy nejel s mobilem v ruce, nikdy neporusil
zadne pravidlo atd... zkratka pan dokonaly...asi jste v duchodu a mate
dost casu, nebo nemate kam spechat....

Kazdy z nas nekdy porusi pravidlo, nebo zakon, ale melo by to byt maximalne
ve vyjimecne nebo v krizove situaci. Pri narozeni meho posledniho decka se
tak asi stalo. Nedalo se ale nic moc jineho delat. Vy se chlubite jak to
zvladate i v beznem zivote a pro mne je to nepochopitelne.
Ano, mam dost casu, protoze behem sveho zivota jsem se financne zabezpecil.
Nespecham nikam. Toho jsem si uzil dost. Duchod ? tak nevim co si pod tim
predstavujete. Mozna nic nedelajiciho starika ? Ja mam porad co delat, ale
dnes si to muzu delat podle sveho a delam to rad.

Ale i na tolika km, jsem snad potkal 2 x jiz zminovany ukaz, kdyz nekdo
s mobilem jede uprostred cesty.
Vestinou jsem zazil horsi prasany, se kterymi mobil nemel nic spolecneho.

Ja sice o vas mam taky sve mineni, ale pokud me nekdo nazve pubertakem a
blbcem, ,  tak bych ho vubec to verejne konference nepoustel, hranici to
se slusnym chovanim.
Verim ze je horko a emoce u nekterych jedincu hraji hodne velkou roli
jiz po par radcich  ;-)
Asi byste se hodne divil, pokud byste me znal.
Nekdy me fascinuje jak nekdo dokaze udelat zaver z jednoho emailu,
vsechna cest. Nejste nahodou psycholog ci psychiatr ?

Ne, ale zkusenosti mam docela velke. Pokud si chcete na toto tema popovidat,
tak jiz ale jen soukrome.

Za toho blbce se omlouvam. Nazor se da rict samozrejme i slusnejsim
zpusobem.
Jindra Polivka

LK