Cim nahradit DVD prehravac - Xbox, PS2 atd.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Květen 29 09:52:27 CEST 2007

Na PS2 zahrajete hry z PS1, PS2, pustite filmy na DVD a hudbu na CD.
Pokud tam mate chip, tak muzete pomoci Media Playeru prehravat i filmy v
DivX. S chipem lze hrat i vypalene hry, jinak to nejde.

Martin Hanek