Cim nahradit DVD prehravac - Xbox, PS2 atd.

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 29 09:38:49 CEST 2007

Zdravim,

jelikoz se dle zakona schvalnosti po uspesne oprave zdroje v nasem DVD
prehravaci "vysr..o" neco jineho - ted zacina asi blbnout laser
(problemy s nacitanim vypalenych disku) - premyslim o nejake
inteligentni nahrade.

Ne, ze bych chtel podporovat gamesovani u syna, ale na druhou stranu ma
takovej zaprah, ze k televizi se dostane opravdu jen vyjimecne a to
radeji at si hraje nejake hry, ktere mam pod kontrolou, nez sledovat
stanice typu Jetix apod. Na PCckach doma je totiz instalace her prisne tabu.

Premyslel treba o PS2 nebo Xboxu (ten mi ale prijde trosku draha sranda)
a nebo a to by me zajimalo uplne nejvic vzhledem k smesnym cenam PC
komponent HW poskladat a idelane nejake linuxove distro ala media
centrum, ktere je na tohle urcene. Tam zase budou asi problem s hranim
her - to bych ale ozelel.

--
Radek Vicek